شناسهٔ خبر: 23248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید فرماندار گرگان از طرح‌های ۲۱۶ میلیارد ریالی فرودگاه این شهر

بازدید فرماندار گرگان همراه مديركل دفتر فنی استانداری گلستان و هيات همراه از پروژه‌های در حال احداث فرودگاه گرگان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه گرگان؛ در این بازدید که تیمور امیری مدیرکل فرودگاه‌های گلستان نیز حضور داشت، سیدعباس حسینی فرماندار گرگان با حضور در محل ترمينال پروازهای خارجی فرودگاه در جریان پیشرفت عملیات ساخت این بنا قرار گرفت.

این ترمینال با مساحت حدود ۹۰۰۰ مترمربع و اعتبار اوليه  بالغ بر۱۵۰ میلیارد ريال در حال ساخت است که تاکنون پيشرفت ۵۰ درصدی داشته است.

همچنین ساختمان پاويون ۱۰۰۰ مترمربعی و سوله چند منظوره به مساحت حدود ۱۰۰۰ مترمربع فرودگاه مورد بازدید فرماندار قرارگرفت. اعتبار اوليه در نظر گرفته شده برای اجرای این دو طرح بالغ بر ۲۱ میلیارد ريال است که  به پيشرفت ۷۰ درصدی رسیده‌اند.

استريپ‌سازی باند پروازی به طول حدود ۳ كيلومتر و پاركينگ حجاج به مساحت حدود ۱۵هزار مترمربع با پیشرفت ۶۰ درصدی نیز از مواردی بود که فرماندار گرگان از آنها بازدید کرد.  برای اجرای این دو طرح نیز بالغ بر ۴۵ میلیارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است.

در پايان این بازديد فرماندار گرگان از تلاش‌های صورت گرفته تيمور اميری مديركل فرودگاه‌های گلستان تشكر کرد.

نظر شما